Mobilbank

Med mobilbanken har du de aller fleste banktjenester lett tilgjengelig på mobilen. Du har mulighet til å logge inn og godkjenne betalinger ved hjelp av fingeravtrykk- eller ansiktsgjenkjenning - enklere enn det blir det ikke.
  • Sjekk saldo og bevegelser på kontoene dine
  • Betal dine regninger. Enkelt og trygt!
  • Kjøp, se og endre forsikringer
  • Få full oversikt over din fonds- og pensjonssparing

Lurer du på noe eller trenger du hjelp?

Telefon 37 28 03 00
Send e-post til post@birkenes-sparebank.no
Kontakt en ansatt i banken

 

Utenfor bankens normale åpningstid får du hjelp av våre kollegaer på Eika Kundesenter.
Åpningstid mandag - fredag 07.00-09.00 og fra 15.00-21.00 og kl 09.00-21.00 i helgene.

Slik kommer du i gang

Aktiver mobilbanken før du logger inn første gang

Når du har lastet ned mobilbanken må den aktiveres i nettbanken før bruk.

  1. Logg inn i nettbanken
  2. Velg "Innstillinger" fra menyen, og deretter "Mobil" og "Mobilbank"
  3. Velg "Aktiver"
  4. Fyll inn ditt mobilnummer og velg PIN-kode
  5. Signer med BankID

Slik endrer du pålogging

Om mobilbanken

I mobilbanken kan du enkelt:

  • Se saldo og bevegelser på dine kontoer, kredittkort og lån.
  • Betale dine regninger og eFaktura.
  • Administrere bankkort og kredittkort.
  • Kjøpe fond og se utvikling på fondssparing.
  • Kjøpe forsikringer og endre dine forsikringer.
  • Søke lån og finansieringsbevis.