I tråd med myndighetenes nye tiltak gjør også vi tiltak for å hindre smittespredning. Vi oppfordrer derfor alle kunder til å unngå unødige besøk og heller bruke våre digitale kanaler. Vi vil fortsatt være her for deg via telefon, e-post, nettbank, mobilbank og digitale møter. Selv om mange nå er på hjemmekontor er alle våre ansatte på jobb og alle banktjenester blir utført som vanlig. Kundemøter kan gjerne tas på Teams eller telefon.Om du må møte i banken, ber vi om at du følger smittevernreglene: antibac, munnbind og avstand. Kundemøter bør avtales på forhånd.

Våre digitale kanaler:

  • Digitale kundemøter via Teams eller telefon
  • Telefon: 372 80 300
  • E-post: post@birkenes-sparebank.no
  • Sikker melding direkte til din rådgiver via nettbank eller mobilbank

Åpningstider kundesenter:

Kundesenteret på telefon er åpent på hverdager fra kl 07.00 til 21.00, og i helgene fra kl 09.00 til 21.00.